مدیریت ابزارفروشی, یادداشت‌ها

رویای قله یا کابوس دره؟ نگاهی به شکست فروشگاه اینترنتی ابزار

تحلیل شکست وبلاگ ابزار


پی نوشت

۱- طبق تحقیقات CB Insights، حدود ۴۲% از استارتاپ‌ها به دلیل نبود تحلیل کافی از بازار و مشتریان شکست می‌خورند. در گزارش‌های دیگر، مشخص شده است که شرکت‌هایی که قبل از اجرای پروژه‌های بزرگ، سناریوهای شکست را بررسی می‌کنند، تا ۳۰٪ کمتر دچار بحران‌های مالی و عملیاتی می‌شوند.

۲- اگر در حال مدیریت یک کسب‌وکار یا پروژه هستید، پیشنهاد می‌شود مطالب مرتبطی مانند چالش‌های شغل ابزارفروشی و نگاهی به سختی‌های این حرفه یا مزایا و معایب فروش های ویژه در بازار ابزار را مطالعه کنید تا درک بهتری از نحوه‌ی اجرای این روش‌ها در بازار داخلی داشته باشید.

۳- افراد برجسته در دنیای مدیریت و کارآفرینی بارها بر اهمیت تحلیل شکست تأکید کرده‌اند. چند نقل‌قول الهام‌بخش در این زمینه:
“شکست یک گزینه نیست، بلکه بخشی از فرآیند یادگیری است.”ایلان ماسک
“تنها شرکت‌هایی که شکست را تحلیل می‌کنند، می‌توانند راهی برای پیشرفت بیابند.”پیتر دراکر

۴- به قول حافظ: رنج ما را که توان برد به یک گوشه چشم – شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *