انبر قفلی نووا ۱۰ اینچ Nova NTP 8030

برند

مدل

سایز

کشور سازنده

گارانتی

توضیحات

انبر قفلی نووا ۱۰ اینچ Nova NTP 8030

  • فک از جنس فولاد Chrome Molybdenum
  • دارای روکش نیکل
  • ضامن مدل آلمانی
  • مجهز به سیم قطع کن قوی
  • طراحی متناسب با ساختار دست
  • دارای استاندارد GS اروپا
  • ساخت چین

«انبر قفلی نووا ۱۰ اینچ Nova NTP 8030»

انبر قفلی نووا 10 اینچ Nova NTP 8030 - یک توبره5

آشنایی اجمالی با شرکت ابزار یراق نووا (NOVA)

توجه: اطلاعات زیر برگرفته از وب سایت رسمی شرکت ابزار یراق نووا می باشد و صرفاً جهت آشنایی بیشتر شما با این برند در یک توبره بازنشر شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راه های ارتباط با این شرکت به وبسایت آن مراجعه نمایید. با توجه به احتمال تغییر در سیاست های خدمات پس از فروش و شروط گارانتی محصولات این شرکت، هیچگونه مسئولیتی در این موارد متوجه یک توبره نخواهد بود.

نووا

شرکت ابزار یراق نووا از سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از تجربه چندین ساله گروه مدیریتی خود، فعالیت خود را در زمینه طراحی، گزینش، تولید و گردآوری مجموعه ای کامل از ابزارهای دستی، بادی و برقی، در انواع صنعتی و حرفه ای با برند نووا آغاز نموده است.
این شرکت با اتکاء به خداوند در سایه تعهد و تخصص پرسنل خود توانسته است از ابتدای شروع فعالیت شرکت تا به امروز، ابزارهای متنوع و منحصر به فرد خود را مناسب با نیاز روز گردآوری کرده و به یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در بازار ایران تبدیل شود.
شرکت نووا علاوه بر کیفیت عالی محصولات خود و قیمت کاملاً مناسب، با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود، توانسته است باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مصرف کنندگان شود.
بخش تحقیق و توسعه شرکت نیز، همواره با بهره گیری از علم روز و متخصصین مجرب، نسبت به نوآوری و تولید محصولات جدید و بهینه سازی محصولات قبلی خود اقدام نموده، و در نظر دارد که به کاملترین مجموعه ابزار آلات در ایران تبدیل شود.

خدمات پس از فروش مهمترین عامل در حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.
از این رو شرکت ابزار یراق نووا با آگاهی کامل به این امر؛ در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت خود؛ خدمات پس از فروش را جزو اولویتهای خود قرار داده و همواره سعی بر این دارد تا با ارائه خدمات متمایز؛ در جاده مشتری مداری و جلب رضایت مصرف کنندگان گام بردارد.

امروز نووا؛ نماد اعتماد صنعتگران است.

تلفن گارانتی و خدمات پس از فروش: ۰۲۱۶۶۷۵۹۵۴۸

سوالات متداول

به دلیل اینکه در پست‌های بلاگ مفصل توضیح داده‌ام، در این بخش تلاش می‎‌کنم تا خیلی خلاصه به سوالات پر تکرار شما پاسخ دهم.

من کی هستم؟

یک ابزار فروش که به نوشتن علاقه‌مند است.

چرا اینترنتی نمی‌فروشم؟

به دو دلیل ساده! نخست: حال کافی و توان لازم، برای فراهم ساختن زیرساخت‌های کسب‌و‌کار اینترنتی که باب دلم باشد را در وجود خویش نمی‌بینم. دوم: ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش.

از کجا اینترنتی بخرید؟

بطور مشخص نمی‌توانم گزینه‌ای اعلام کنم. حقیقت این است که فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری اقدام به عرضه ابزارآلات می‌کنند. اما تشخیص آنهایی که اصول حرفه‌‌ای را رعایت می‌کنند همیشه سخت است. آزمون و خطا برای رسیدن به این آگاهی، بیش از اندازه هزینه‌بر است. با این حال کسب‌و‌کارهای قابل اعتماد هم، کم نیستند.

تلاش می‌کنم گاهی از این فروشگاه‌ها خرید آزمایشی داشته باشم و کیفیت خدماتشان را سنجیده و جزئیات تجربه‌ام را در وبلاگ منتشر کنم. در هر صورت هیچ‌گاه در یک‌توبره، فروشگاه اینترنتی مشخصی را پیشنهاد نخواهم کرد و مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهم گرفت.

مهم است بدانید، تجربه خرید از ابزارفروشی حضوری و اینترنتی تفاوت‌های زیادی دارد و کسب‌وکار قابل اعتماد در فروش حضوری، الزماً در فروش اینترنتی قابل اعتماد نیست. چرا که فرآیندها و ساختار سیستم این دو مدل فروش، متفاوتند. در انتها تصمیم آخر با شماست.

فروشندگانی که برای هر کالا معرفی کردم، معتبرند؟

بله، اما مسئولیت خرید از ایشان، با شماست. خرید از طریق لینک‌های وابسته‌ای که معرفی می‌کنم، هزینه اضافی برای شما ندارد؛ اما ممکن است فروشنده کمیسیونی به من پرداخت کند که به بهبود محتوای یک توبره کمک می‌کند.

چرا قیمت ابزارفروشی‌ها این‌قدر متفاوت است؟

برای روشن شدن علت اخلاف قیمت در بازار به این گزاره‌ها دقت کنید:

  • بین ابزارفروش‌ها اصطلاحی رایج است به نام لیست قیمت!
  • در لیست قیمت‌ها رایج است مشخصات فنی و تولیدی کالا، تصویر آن، شیوه بسته بندی، وضعیت موجودی و قیمت آن کالا مشخص شود.
  • شرکت‌های تولیدکننده و تامین‌کنندگان ابزار که در بازار حضور حرفه‌ای‌تری دارند، همواره نمایندگان و عامیلن فروش خود را از لیست جدید باخبر می‌کنند.
  • در برخی شرایط - و البته نه همیشه - ممکن است کالا برای نماینده یا عامل فروش، کمتر و یا بیشتر از قیمت اعلام شده در لیست فاکتور شود.
  • برخی نمایندگان و عاملین فروش، بسته به نوع خرید و سیاست فروشی که دارند تخفیف و یا کارمزدی بر روی قیمت در نظر می‌گیرند.
  • در بازار آزاد، اختلاف قیمت فروشندگان با لیست قیمت، تا میزان حاشیه سود کالا طبیعی است.
  • اگر کنجکاوید، می‌توانید لیست قیمت برخی شرکت‌ها را در کانال تلگرام ببینید. (این کانال دیگر فعالیت ندارد و قیمت‌ها مربوط به قدیم است)
  • تمام قیمت‌هایی که در وب‌سایت یک توبره اعلام می‌شود، برگرفته از آخرین لیست رسمی شرکت‌ها است.
  • توجه کنید که برخی شرکت‌ها به دلیل ناتوانی در تامین کالا و موجودی انبار صفر، ممکن است قیمت‌ را بروزرسانی نکنند.
  • در این حالت نماینده یا فروشنده ممکن است قیمت را متعادل‌سازی کند.
  • گاهی اوقات فروش ویژه و محدود توسط شرکت‌ها، قیمت‌های بازار را به هم می‌ریزد. در نکوهش این سیاست، بارها در وبلاگ نوشته‌ام.
  • برخی فروشندگان به هر بهایی، دنبال جلوه دادن خود به عنوان ارزان‌ترین فروشنده بازار در ترب، ایمالز و دیگر سایت‌های مقایسه قیمت هستند.
  • هزینه‌ی شکستن قیمت توسط زیرفروشان را در انتها، خریدار به عنوان هزینه ارسال، بسته بندی و یا کم‌فروشی خواهد پرداخت. چرا که کفه‌ی ترازو باید به تعادل برسد!
  • پند بزرگان: هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

فروش حضوری دارم؟

البته که دارم و این شغل من است. برخی از کالاها در فروشگاهم موجودند. اگر اصرار به خرید مستقیم از من دارید، راهنمای خرید از فروشگاه حضوری را بخوانید.

از کجا عمده بخرید؟

اگر نقدی می‌خرید؛ مهم است که چه کالایی را سفارش می‌دهید. می‌توانید در تلگرام از همکارانم استعلام قیمت بگیرید.

اگر چکی می‌خرید؛ باید به بنک‌داران و شرکت‌های پخش معتبر در بازار ابزار مراجعه کنید. اگر نیاز به راهنمایی دارید در تلگرام از من مشورت بگیرید.

سوال دیگری دارید؟

در بخش دیدگاه‌های همین صفحه بپرسید. تلاش می‌کنم فوری پاسخ دهم :)

نقد و بررسی‌ها

  1. امیر

    چند مورد ابزار دستی نووا داشتم، واقعا بدی ندیدم ازشون. مرسی نووا و مرسی یک توبره
    امیدوارم به زودی شاهد عضویت ابزارفروشی های شهرم در یک توبره باشم. دمتون گرم. کارتون معرکه ست

    • یک توبره

      امیر عزیز،
      از اظهار لطف شما متشکریم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *