کاربر گرامی، لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات یک توبره موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید. ورود کاربران به ‏‌فروشگاه و مجله اینترنتی یک توبره و استفاده از حساب کاربری، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط یک توبره به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات یک توبره می باشد. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین یک توبره از سوی کاربر است.

یک توبره چگونه کار می‌کند؟

مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است.

از طرفی بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا به دلیل پهناور بودن کشورمان، ناهمگون بودن بافت بازار و نیز هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار و موقعیت‌های فروش دسترسی ندارند؛ فضایی که چه تأمین‌کنندگان بزرگ و مشهور و چه تأمین‌کنندگان کوچک و کمتر شناخته‌شده، در آن گرفتار هستند.

یک توبره جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گران فناوری اطلاعات و بازاریابی، به فروش برسانند و از طرف دیگر مشتریان را به‌ راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات و فروشندگان آنها، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل می‌کند.

تلاش یک توبره این است که با مشاوره و اجرای کمپین‌های مختلف کالاها را با قیمت‌ مناسب در اختیار شما بگذارد، اما به این بهانه قدرت تصمیم‌گیری درباره‌ی قیمت و تعداد کالا را از دست تأمین‌‌ کننده خارج نمی‌کند چرا که معتقد است تأمین‌ کننده باید طبق سیاست‌ها و استراتژی‌های سازمان خود، بازار هدف را تعیین کند. تنها شرط لازم برای استفاده از خدمات یک توبره توسط تأمین کنندگان، عدم تعیین قیمت بالاتر از قیمت های فروش خود در یک توبره است.

هدف یک توبره این است که تأمین‌کنندگان کوچک و بزرگ با اطمینان خاطر بدون واسطه‌های فراوان با خانواده بزرگ یک توبره همراه شوند و کالاهای با کیفیت خود را در فرآیند آسان‌تر و قیمت مناسب‌تری به دست مصرف‌کنندگان برسانند. قاعدتاً هرچه کالاهای آنها قیمت بهتری داشته باشد، در کنار خدمات یک توبره و حضور مشتریان آن، فروش بیشتری نیز خواهند داشت. به همین دلیل است که تأمین‌کنندگان نیز در عین قیمت بهتر نسبت به بازار، حاشیه‌ی سود بهتری دریافت می‌کنند و هر دو طرف یعنی تأمین‌کننده و مصرف‌کننده، برنده‌ی این معامله خواهند بود.

چرا یک توبره؟

یک توبره تأمین ‌کننده‌ی ابزار نیست، اما توسط یک ابزارفروش پایه ریزی شده و اداره می شود… و این یعنی تخصص. یک توبره درگاهی مطمئن برای دسترسی به صدها ابزار فروش معتبر است. به این معنا که پس از ثبت سفارش شما به عنوان خریدار، جزئیات سفارش در اختیار تأمین‌ کننده قرار گرفته و پس از کنترل کیفیت و حصول اطمینان از صحت و سلامت کالا از سوی فروشنده، کالا در اختیار شرکت های حمل و نقل معتبر قرار گرفته و به سمت خریدار روانه می‌شود.

لزوم دسترسی سریع و آسان خریداران به طیف گسترده تری از کالاهای تولید کننده ها و فروشندگان مناطق مختلف جغرافیایی و مشکلات متعددی که در امنیت خرید های غیر حضوری وجود داشت، یک توبره را بر آن داشت تا با زیر ساخت، تجربه و اعتبار خود در حوزه تجارت الکترونیکی با خلق بازار «یک توبره» فرصت خرید امن از فروشنده های متعدد را فراهم کند. در این بازار، خریدار ابتدا وجه را به حساب یک توبره واریز می کند و فروشنده زمانی وجه خود را از یک توبره دریافت خواهد کرد که مشتری، ارسال محصول در زمان وعده داده شده و مطابق با توصیف ارائه شده را تایید کند، بدین ترتیب خریدار در یک فضای رقابتی، بدون نیاز به اعتماد به هر یک از فروشنده ها، خرید بی واسطه، ارزان، امن و بدون مشکل را تجربه خواهد کرد.

اینکه ما یک توبره را یک درگاه مطمئن می‌نامیم به این معناست که شما با خرید از یک توبره نیازی به جستجو درباره‌ی اعتبار فروشنده و تأمین‌ کننده نخواهید داشت. یک توبره به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تمام ابزارهای مورد نیاز خود را به‌ راحتی و از طریق خدمات یکپارچه و مطمئن و با ضمانت یک توبره خریداری کنید.

یک توبره یک فروشگاه اینترنتی صرف نیست، بلکه یک بازار است؛ به این معنا که به جای خرید و انبار کردن کالا در یک مکان خاص، بر روی تنوع کالاهای خود و قدرت بالای خریدار برای انتخاب تأکید می‌کند و با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، پایین ترین قیمت ممکن را از همکاران فروشنده طلب می کند.

ویژگی‌های مثبت تأمین کالا به شیوه‌ی یک توبره چیست؟

اینکه یک توبره خود دارنده‌ی کالا نیست و فروشندگان و تأمین‌کننده‌ های معتبر را به خریداران متصل می‌کند محاسن بسیاری دارد، از جمله اینکه:

  • شما می‌توانید به هر نوع ابزاری در یک توبره دسترسی داشته باشید؛ این موضوع شما را از صرف وقت بسیار در خارج از خانه برای یافتن ابزارآلات کوچک و بزرگ، بی‌نیاز می‌کند ضمن اینکه با همکاری فروشندگان در شهرهای مختلف، گاه محصول درخواستی سریع‌تر از همیشه به دست شما می‌رسد.
  • یک توبره با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، تلاش می کند تا تجربه خریدی بکر را رقم بزند.
  • طیف فروشندگان یک توبره در شهرهای مختلف ایران موجب فراهم شدن بستری ویژه و سریع جهت خریدهای مشتریان می شود.
  • چون یک توبره بر روی انبار کردن کالا تأکید نمی‌کند، تنوع زیادی در ارائه‌ی انواع مختلف کالا دارد که فروشگاه‌های دیگر از آن بهره‌مند نیستند.
  • یک توبره اصالت و سلامت ابزارآلات چند هزار تا چند میلیون تومانی را تضمین و خاطر شما را از بابت کیفیت خرید، آسوده می‌کند.
  • در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از یک توبره در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی وابسته به همان فروشنده همکار عرضه شود، یک توبره اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.
  • وجود ضمانت بازگشت کالا در صورتی که شرایط ذکرشده در قانون بازگشت را داشته باشد؛ یک ویژگی است که برخی از فروشگاه‌های تأمین ‌کننده از آن برخوردار نیستند.
  • یک توبره شرایط خوبی را برای ارائه‌ی محصولات فروشندگان و تأمین کنندگان کمتر شناخته شده فراهم می‌کند و این فرصت را به آنها می‌دهد که یک فضای مناسب برای فروش بر روی وب داشته باشند.

در نهایت از چه کسی خرید می‌کنید؛ یک توبره یا تأمین‌کننده؟

قطعاً شما از یک توبره خرید می‌کنید و از خدمات و گارانتی اصالت و بازگشت کالای این سایت استفاده می‌کنید؛ اما کالای مورد نظر شما در اختیار ما نیست، یعنی این تأمین‌کننده است که تعیین می‌کند کالای خود را چه زمانی و با چه قیمتی بر روی سایت یک توبره به شما ارائه کند.

تضمین بهترین قیمت

یک توبره با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، پایین ترین قیمت ممکن را از همکاران فروشنده طلب می کند. از این رو شما مشتری گرامی، می توانید با خیالی آسوده از یک توبره خرید نمایید.

در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از یک توبره در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی وابسته به همان فروشنده همکار عرضه شود، یک توبره اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.

ما در یک توبره بازاری بکر را به بزرگی ایران رقم می زنیم… تمامی تلاش ما در یک توبره، دسترسی آسان شما به ابزاری شایسته و درخور شأن شماست. در این بین فروشندگان همکار بدون هیچ گونه هزینه ای از خدمات فروش اینترنتی یک توبره جهت معرفی و ارائه محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین ملزم به تعیین پایین ترین قیمت فروش خود در خصوص محصولات قابل ارائه در یک توبره هستند.

شما نیز می توانید با همراهی ما در این مسیر یاریگر یک توبره باشید. چنانچه هر یک از فروشندگان همکار در یک توبره، قیمت هایی بالاتر از فروش خود را ( در هر یک از مجموعه های وابسته به خویش، اعم از فروشگاه فیزیکی و یا اینترنتی ) برای عرضه در یک توبره در نظر گرفته باشند، با آنها برخورد خواهیم کرد. پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده به حساب شما واریز خواهد شد و همچنین با مشاهده موارد بیشترِ این دست تخلفات از سوی فروشندگان، اقدام به قطع همکاری با فروشنده خاطی خواهیم نمود.

گزارش دهید و تخفیف بگیرید…!

لینک صفحه کالای مورد نظر (در مورد فروشگاه های اینترنتی همکار) و یا عکس یا اسکن پیش فاکتور فروشگاه همکار، شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، اطلاعات محصول و نام گارانتی (درصورت وجود) را برای یک توبره بفرستید و دو برابر اختلاف قیمت کالا، کد تخفیف از ما هدیه بگیرید. ملاک یک توبره هزینه نهایی پرداخت شده از سوی مشتری است و روش های ارسال کالا نیز در آن تاثیرگذار می باشد. درخواست کاربران یک توبره باید حداکثر تا ۷ روز بعد از فاکتور شدن سفارش (در مورد خریدهای حضوری) ارسال شود. بررسی درخواست کاربر تا حداکثر 7 روز کاری انجام می‌شود و کد تخفیف برای ایشان لحاظ خواهد شد.

قوانین:

درصورتی که مشخص شود فردی قصد تخلف یا سوء استفاده از این طرح را دارد، یک توبره می تواند درخواست را مورد پذیرش قرار ندهد.

تضمین بهترین قیمت به عنوان یک طرح دایمی نبوده و یک توبره می‌تواند در هر زمانی اجرا‌ی آن را متوقف نماید.

تضمین اصالت کالا

یک توبره تنها با تولیدکنندگان، واردکنندگان و شرکت‌های تامین‌کننده معتبر همکاری می‌کند و مشتریان می‌توانند مطمئن باشند اصالت کالاهایی که در وب‌سایت یک توبره می‌بینند از پیش با دقت بررسی شده و قرار گرفتن آنها در وب‌سایت به منزله‌ی تضمین اصل بودن محصولات است. از آنجایی که رضایت مشتریان برای یک توبره در اولویت امور قرار دارد، در صورت داشتن هرگونه تردید در اورجینال بودن محصولات دریافتی از سایر فروشندگان همکار، بعد از انجام هماهنگی های لازم با خدمات مشتریان یک توبره برگشت کالا توسط مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

حریم شخصی کاربران

یک توبره بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژه‌ای دارد. شما به عنوان یکی از اعضای یک توبره برای ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائه‌ی خدمات بدون نقص از طرف یک توبره کاربرد دارند و نزد ما محفوظ خواهند ماند. گفتنی‌ست که از این داده‌ها برای ارسال محصولات استفاده خواهیم کرد. همچنین مطالبی مانند خبرنامه یک توبره، تنها در صورت ابراز علاقمندی شخصی شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال خواهد شد و در هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن انصراف دهید. شماره تلفن شما نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن از روند ارسال محصول استفاده خواهد شد.

همه مطالب موجود در سایت و هر یک از خدمات و محصولات یک توبره، مانند متن، لوگو، آیکون، دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط یک توبره جزئی از اموال یک توبره محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار یک توبره است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای یک توبره محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط یک توبره و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار یک توبره بوده و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی خواهد داشت. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت یک توبره و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و استفاده از ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به طور کامل برای یک توبره محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات یک توبره، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید یک توبره برای ارتباط با کاربر، پایگاه رسمی این سایت یعنی 1tobreh.ir می باشد. ما در خدمات مشتریان یک توبره تنها از طریق ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس می‌‏گیریم و البته از طریق شبکه های اجتماعی یک توبره از قبیل تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و گوگل پلاس نیز می توانید از محصولات و خدمات یک توبره مطلع شوید.

راهنمای تحویل کالا

در حال حاضر ارسال سفارشات مشتریان، موضوعی است که در عهده و مسئولیت فروشندگان همکار در یک توبره بوده و هر فروشنده ای قادر است روش های خاص خود را برای ارسال سفارشات، انتخاب و هزینه آن را تعیین نماید. ما تعاملات و ارتباطات لازم را با شرکت های مختلف حمل کالا برای ارسال سریع، ارزان و با کیفیت سفارشات صورت می دهیم. همچنین فروشندگان همکار تنها مجاز به انتخاب روش های ارسالی هستند که مورد تأیید یک توبره باشد.

هزینه ارسال سفارشات با توجه به وزن، حجم و روش ارسال محصولات متفاوت بوده و بسته به مسافت، ممکن است تغییراتی داشته باشد. در حال حاضر تمام تلاش ما این است که هزینه های ارسال هر کالا توسط فروشندگان همکار هنگام قیمت گذاری بر روی محصولات مشخص گردد. در این صورت روش ها و هزینه های ارسال کالا هنگام ثبت سفارش قابل مشاهده و انتخاب بوده و بر عهده خریدار می باشد.

با توجه به گستردگی تامین کنندگان یک توبره و همکاری با فروشندگان در شهرهای مختلف، امکان تخمین و برآورد هزینه ارسال کالا همیشه میسر نیست. در چنین شرایطی ممکن است روش و هزینه ارسال کالا در فاکتور لحاظ نشود. توجه داشته باشید که در این صورت ارجحیت ارسال کالا با روش های مقرون به صرفه ای چون باربری و تیپاکس می باشد که بصورت پس کرایه ( یا کرایه در مقصد ) عمل می کنند. در این حالت هزینه ارسال کالا هنگام دریافت محصول، مستقیماً توسط خریدار به شرکت حمل مورد نظر پرداخت می شود. چنانچه ارسال کالا با هیچ یک از روش های پس کرایه مقدور نباشد، هماهنگی های لازم توسط خدمات مشتریان یک توبره از طریق تماس تلفنی جهت تعیین روش ارسال کالا و پرداخت هزینه های احتمالی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که خدمات مشتریان یک توبره در همکاری مشترک با فروشندگان حداکثر تلاش خود را برای کاهش هزینه های ارسال و تحویل کالا انجام می دهند. با توجه به امکان تعریف تخفیفات هزینه ارسال و سرویس حمل رایگان در یک توبره و تشویق فروشندگان در خصوص ارائه این قبیل سرویس ها که هزینه ارسال در آن بر عهده فروشنده بوده و یا شامل تخفیف خواهد بود؛ امتیازاتی برای این دسته از همکاران در نظر گرفته شده است.

شما در طی فرآیند خرید، در صورت وجود از محصولات و فروشنده های با سرویس حمل رایگان آگاه خواهید شد.

در حال حاضر فروشندگان همکار در یک توبره، به یکی از روش های زیر که هنگام ثبت سفارش مشخص شده و یا توسط مشتری انتخاب می گردد، کالا را ارسال می نمایند:

  • پست سفارشی
  • پست پیشتاز
  • باربری
  • تیپاکس
  • آرامکس
  • TPG
  • پیک درون شهری
  • و تحویل در محل فروشگاه

پیشنهاد ما خرید از نزدیک‌ترین فروشندگان همکار به شما در یک توبره می باشد. در صورت عدم وجود فروشنده همکار در شهر شما، استفاده از خدمات شرکت های حمل و نقلی که بارنامه معتبر ارایه می دهند پیشنهاد می گردد.

شرایط بازگشت و یا تعویض کالا

بازگشت کالا تا هفت روز از زمان خريد امکان‌پذير است.
مشتريان عزيز مي‌توانند تا هفت روز بعد از تحويل گرفتن کالاي خود، براي بازگشت آن با خدمات مشتريان یک توبره تماس بگيرند.
 

پس از بررسی درخواست مشتری و در صورت دارا بودن شرايط بازگشت، یک توبره برای دریافت کالا با مشتری هماهنگ خواهد نمود.
گفتني‌ست وجه پرداخت شده توسط خريدار، ظرف مدت حداکثر سه الی پنج روز کاری (از زمان بازگشت محصول) به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

بازگشت محصول به يکي از دلايل «انصراف مشتري از خريد» ، «نقص و اشکال کالا» و یا «وجود مغایرت» در صورت دارا بودن شرايط زير قابل انجام است:

1 – انصراف مشتري از خريد

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به خدمات مشتریان یک توبره اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به خدمات مشتریان یک توبره اطلاع دهد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید خدمات مشتریان یک توبره، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در شرایط اولیه خود بوده و از بسته بندی خارج نشده باشد.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا – حتی در بسته بندی – امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

2 – نقص و اشکال کالا

اگر محصول خريداري شده پيش از استفاده، ايراد و اشکال فني يا ظاهري داشته باشد.

  • در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليه، از استفاده يا تعمير کالا خودداري نماييد و آن را با بسته‌بندي و به همراه کليه لوازم جانبي  به همان شکل اوليه حفظ نماييد.  استفاده از کالاي معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتي خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.

  • ایراد فنی و فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات مشتریان یک توبره از طریق تلفن اطلاع داده شود.
  • بازگشت محصول کاملا رايگان خواهد بود و هزينه‌اي بابت آن از مشتري دريافت نخواهد شد.

توجه: لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا – حتي در بسته بندي – امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد.

3 – وجود مغایرت :

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات مشتریان یک توبره از طریق تلفن اطلاع داده شود.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید خدمات مشتریان یک توبره، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در شرایط اولیه خود بوده و از بسته بندی خارج نشده باشد.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

در صورت وجود مغایرت بازگشت محصول کاملا رايگان خواهد بود و هزينه‌اي بابت آن از مشتري دريافت نخواهد شد.

کالا را چطور ارسال کنيم ؟

لطفاً قبل از هر اقدامي، با خدمات مشتريان یک توبره به شماره تلفن 09217402567 تماس بگيريد. بازگشت كالا صرفاً با هماهنگي یک توبره ميسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات مشتريان یک توبره جداً خودداري کنيد.

فاکتور و فرم بازگشت كالا همراه کالا ارسال شود.

از بازگشت كالا به آدرس دفتر مركزي یک توبره خودداري فرماييد.

شرایط فروشندگی

برای کسب اطلاع از قوانین و الزامات فروشندگی در یک توبره و نحوه همکاری، با خدمات مشتریان یک توبره تماس بگیرید. لازم به ذکر است که به جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات همکاران و ابزارفروشان محترم در تهیه متن نهایی قوانین و الزامات، به زودی این برگه بروزرسانی خواهد شد.

توجه: در حال حاضر استفاده از خدمات یک توبره رایگان بوده و هیچ گونه کارمزدی تحت هیچ شرایطی از فروشندگان همکار دریافت نخواهد شد.

سوالات متداول

یک توبره چگونه کار می کند

چرا یک توبره؟

مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است.

از طرفی بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا به دلیل پهناور بودن کشورمان، ناهمگون بودن بافت بازار و نیز هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار و موقعیت‌های فروش دسترسی ندارند؛ فضایی که چه تأمین‌کنندگان بزرگ و مشهور و چه تأمین‌کنندگان کوچک و کمتر شناخته‌شده، در آن گرفتار هستند.

یک توبره جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گران فناوری اطلاعات و بازاریابی، به فروش برسانند و از طرف دیگر مشتریان را به‌ راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات و فروشندگان آنها، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل می‌کند.

یک توبره چگونه کار می‌کند؟

یک توبره تأمین ‌کننده‌ی ابزار نیست، بلکه یک درگاه مطمئن برای دسترسی به صدها ابزار فروش معتبر است. به این معنا که پس از ثبت سفارش شما به عنوان خریدار، جزئیات سفارش در اختیار تأمین‌ کننده قرار گرفته و پس از کنترل کیفیت و حصول اطمینان از صحت و سلامت کالا از سوی فروشنده، کالا در اختیار شرکت های حمل و نقل معتبر قرار گرفته و به سمت خریدار روانه می‌شود.

لزوم دسترسی سریع و آسان خریداران به طیف گسترده تری از کالاهای تولید کننده ها و فروشندگان مناطق مختلف جغرافیایی و مشکلات متعددی که در امنیت خرید های غیر حضوری وجود داشت، یک توبره را بر آن داشت تا با زیر ساخت، تجربه و اعتبار خود در حوزه تجارت الکترونیکی با خلق بازار «یک توبره» فرصت خرید امن از فروشنده های متعدد را فراهم کند. در این بازار، خریدار ابتدا وجه را به حساب یک توبره واریز می کند و فروشنده زمانی وجه خود را از یک توبره دریافت خواهد کرد که مشتری، ارسال محصول در زمان وعده داده شده و مطابق با توصیف ارائه شده را تایید کند، بدین ترتیب خریدار در یک فضای رقابتی، بدون نیاز به اعتماد به هر یک از فروشنده ها، خرید بی واسطه، ارزان، امن و بدون مشکل را تجربه خواهد کرد.

اینکه ما یک توبره را یک درگاه مطمئن می‌نامیم به این معناست که شما با خرید از یک توبره نیازی به جستجو درباره‌ی اعتبار فروشنده و تأمین‌ کننده نخواهید داشت. یک توبره به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تمام ابزارهای مورد نیاز خود را به‌ راحتی و از طریق خدمات یکپارچه و مطمئن و با ضمانت یک توبره خریداری کنید.

یک توبره یک فروشگاه اینترنتی صرف نیست، بلکه یک بازار است؛ به این معنا که به جای خرید و انبار کردن کالا در یک مکان خاص، بر روی تنوع کالاهای خود و قدرت بالای خریدار برای انتخاب تأکید می‌کند و با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، پایین ترین قیمت ممکن را از همکاران فروشنده طلب می کند.

ویژگی‌های مثبت تأمین کالا به شیوه‌ی یک توبره چیست؟

اینکه یک توبره خود دارنده‌ی کالا نیست و فروشندگان و تأمین‌کننده‌ های معتبر را به خریداران متصل می‌کند محاسن بسیاری دارد، از جمله اینکه:

  • شما می‌توانید به هر نوع ابزاری در یک توبره دسترسی داشته باشید؛ این موضوع شما را از صرف وقت بسیار در خارج از خانه برای یافتن ابزارآلات کوچک و بزرگ، بی‌نیاز می‌کند ضمن اینکه با همکاری فروشندگان در شهرهای مختلف، گاه محصول درخواستی سریع‌تر از همیشه به دست شما می‌رسد.
  • یک توبره با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، تلاش می کند تا تجربه خریدی بکر را رقم بزند.
  • طیف فروشندگان یک توبره در شهرهای مختلف ایران موجب فراهم شدن بستری ویژه و سریع جهت خریدهای مشتریان می شود.
  • چون یک توبره بر روی انبار کردن کالا تأکید نمی‌کند، تنوع زیادی در ارائه‌ی انواع مختلف کالا دارد که فروشگاه‌های دیگر از آن بهره‌مند نیستند.
  • یک توبره اصالت و سلامت ابزارآلات چند هزار تا چند میلیون تومانی را تضمین و خاطر شما را از بابت کیفیت خرید، آسوده می‌کند.
  • در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از یک توبره در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی وابسته به همان فروشنده همکار عرضه شود، یک توبره اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.
  • وجود ضمانت بازگشت کالا در صورتی که شرایط ذکرشده در قانون بازگشت را داشته باشد؛ یک ویژگی است که برخی از فروشگاه‌های تأمین ‌کننده از آن برخوردار نیستند.
  • یک توبره شرایط خوبی را برای ارائه‌ی محصولات فروشندگان و تأمین کنندگان کمتر شناخته شده فراهم می‌کند و این فرصت را به آنها می‌دهد که یک فضای مناسب برای فروش بر روی وب داشته باشند.

در نهایت از چه کسی خرید می‌کنید؛ یک توبره یا تأمین‌کننده؟

قطعاً شما از یک توبره خرید می‌کنید و از خدمات و گارانتی اصالت و بازگشت کالای این سایت استفاده می‌کنید؛ اما کالای مورد نظر شما در اختیار ما نیست، یعنی این تأمین‌کننده است که تعیین می‌کند کالای خود را چه زمانی و با چه قیمتی بر روی سایت یک توبره به شما ارائه کند.

ثبت نام و حساب کاربری

آیا بدون ثبت نام در یک توبره می توانم خرید کنم؟

بله، این قابلیت در یک توبره وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز مراحل خرید را انجام دهید ولی توصیه ما این است که برای خود حساب کاربری ایجاد کنید، چرا که در این صورت می توانید:

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • و در صورت تمایل، در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

تیم پشتیبانی یک توبره به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به شما نظارت می‌کند. ثبت‌نام در یک توبره باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارائه خدمات بهتر به شما می‌شود.

چگونه ثبت نام کنم؟

برای عضویت در یک توبره می توانید به صفحه «حساب کاربری من» مراجعه نمایید. در این برگه یک بخش برای عضویت کاربران جدید وجود دارد که با وارد کردن ایمیل و رمز عبور دلخواه، حساب کاربری شما تعریف می گردد.
شما حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را بدون داشتن حساب کاربری پی بگیرید. بعد از انتقال محصول به سبد خرید و ثبت جزئیات سفارش و دریافت اطلاعات شما در صفحه تسویه حساب، گزینه ای برای ابراز تمایل به ایجاد حساب کاربری در همین صفحه وجود دارد که با فعال کردن آن و وارد کردن رمز دلخواه خود، ضمن ثبت سفارش خرید، حساب کاربری جدیدی نیز برای شما تعریف می گردد.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور در صفحه «حساب کاربری من» وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

به صفحه بازگردانی گذرواژه مراجعه کنید. پس از وارد کردن نام کاربری یا ایمیل خود، یک لینک برای ساختن رمز جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

خرید و ثبت سفارش

آیا می توانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری فروشندگان همکار ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعات کاری روز بعد انجام خواهد شد.

آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش دهم؟

خیر، ثبت سفارش در خصوص کالاهایی که موجود نباشد امکان پذیر نبوده و قابلیت اضافه کردن محصول به سبد خرید وجود نخواهد داشت. در عین حال شما می توانید در صفحه هر محصول و در بخش راهنمای خرید از بازار، به لیست مشخصات و آدرس همکاران و ابزارفروشانی که کالا را در فروشگاه فیزیکی خود موجود دارند دسترسی داشته باشید.

می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، خدمات مشتریان یک توبره به شماره تلفن 09217402567 از ساعت 8 الی 20 آماده دریافت سفارشات تلفنی شما می باشد.

چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن، پیامک و ایمیل سفارش برای کاربران ارسال خواهد شد. همچنین می توانید شماره سفارش و ایمیل خود را در صفحه پیگیری سفارش وارد نمایید و از وضعیت سفارشتان مطلع شوید.

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

مسئولیت بروزرسانی قیمت های موجود در یک توبره بر عهده فروشندگان بوده و هر فروشنده موظف است 24 ساعت قبل از اعمال تغییرات، قیمت های جدید خود را به یک توبره اطلاع دهد. بدیهی است در طول مدت این 24 ساعت چنانچه سفارشی با قیمت های قبلی ثبت شده باشد، فروشنده موظف به ارسال کالا با همان قیمت قبلی خواهد بود. با این توضیح هیچگونه نگرانی از تغییرات در قیمت متوجه خریداران نبوده و محصولات با همان قیمتی که هنگام ثبت سفارش مشخص شده برای مشتری ارسال می گردد.

درباره یک توبره بیشتر بدانید… سیر تا پیازِ یک توبره

بازگشت به بالا