دستگاه جوش, یس ولدر (YesWelder)

دستگاه جوش یس ولدر ؛ جدیدترین آمریکایی در بازار

متن جایگزین

چند روز قبل که در اینترنت گشت و گذاری داشتم، اتفاقی – و نه با الگوریتم های پیچیده و تبلیغاتی گوگل! – با یک محصول جدید در صنعت جوش و برش آشنا شدم. Firstess DP200 دستگاه جوش برند YesWelder که برای تامین مالی پروژه در kickstarter.com جذب سرمایه می کرد. Kickstarter یک پلتفرم جمع‌سپاری (Crowdfunding) آنلاین است که به افراد و شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پروژه‌های خلاقانه، مانند محصولات جدید، بازی‌ها، فیلم‌ها و سایر ایده‌ها را با حمایت مالی از طریق کمک‌های عمومی راه‌اندازی کنند. کاربران می‌توانند پروژه‌های مختلف را مرور کرده و در صورت علاقه‌مندی، با پرداخت مبلغی به عنوان کمک، در توسعه آن پروژه‌ها مشارکت کنند. در مقابل، پشتیبانان معمولاً جوایزی مثل نسخه‌های اولیه محصول یا مزایای خاص دریافت می‌کنند. YesWelderهم در کیک‌استارتر برای جمع‌آوری سرمایه، Firstess DP200 را در قالب یک پروژه معرفی کرده بود و تلاش می کرد تا از طریق پشتیبانی مالی از سوی عموم مردم، سرمایه لازم برای اجرای این پروژه را تأمین کند. گویا قبل از این هم Yeswelder با موفقیت ۲ کمپین راه اندازی کرده و ۶.۸ میلیون دلار جمع آوری کرده است. اعتماد بیش از ۸۰۰۰ حامی را جلب کرده و به تمام وعده های تحویل خود عمل کرده است.

دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

YesWelder Firstess DP200

معرفی برند YesWelder

YesWelder یکی از برندهای نوآور و رو به رشد در صنعت جوشکاری است که با هدف ارائه ابزارهای با کیفیت و مقرون به صرفه به کاربران در سراسر جهان تأسیس شده است. این برند به عنوان یک شرکت نوپا، تلاش می‌کند تا تکنولوژی‌های پیشرفته را با طراحی‌های کاربرپسند ترکیب کند و نیازهای متنوع مشتریان، از کاربران تازه‌کار تا حرفه‌ای‌ها را برآورده کند. با توجه به استقبال گسترده از محصولات این برند، YesWelder به سرعت جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده و به یکی از نام‌های مطرح در صنعت جوشکاری تبدیل شده است.

دستگاه های جوشکاری Yeswelder

ایده و مأموریت برند

ایده پشت تأسیس YesWelder ساده بوده: ایجاد ابزارهای جوشکاری که هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه باشند. بنیان‌گذاران این برند با درک نیازهای بازار، محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می کنند که هم از نظر قیمت مناسب باشند و هم از نظر کارایی و کیفیت با برندهای برتر رقابت کنند. این برند با تمرکز بر نوآوری و توجه به بازخوردهای مشتریان، به طور مداوم محصولات خود را بهبود می‌بخشد و ویژگی‌های جدیدی به آنها اضافه می‌کند.

معرفی دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

YesWelder Firstess DP200 یکی از جدیدترین محصولات این برند است که به عنوان یک دستگاه جوش چندکاره و کاربرپسند معرفی شده است. این دستگاه با ترکیب تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی مدرن، می‌تواند نیازهای مختلف کاربران در زمینه جوشکاری را به خوبی پاسخ دهد. DP200 برای کاهش دلهره، ساده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کردن جوشکاری طراحی شده است.

رخ دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

دستگاه جوش یکی از ابزارهایی است که قدرت و پیچیدگی محض آن، حتی باتجربه ترین جوشکاران را نیز آزار می دهد، چه رسد به مبتدیان و علاقمندانی که تازه دست به انبر جوش می زنند. با فناوری‌های امروزی و تخصص طراحی، دیگر نباید چنین باشد. YesWelder Firstess DP200 قابلیت جوشکاری MIG چند فرآیندی را ارائه می‌کند که کنترل‌های ساده آن، از پیچیدگی تنظیمات و توانایی‌های برتر آن می کاهد. این ویژگی هم افراد مبتدی و هم حرفه‌ای‌ها را راضی می‌کند.

مقایسه ویژگی های دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200 با سایر دستگاه ها

ویژگی‌های کلیدی دستگاه جوش DP200

این دستگاه جوش دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است که به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات را به راحتی و از هر زوایه ای مشاهده کنند. سطح روشنایی بالای صفحه نمایش، دید واضحی را حتی در محیط های تاریک به ارمغان می آورد. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود اطلاعات مهم جوشکاری را حتی زمانی که جرقه‌های آتش مذاب در اطراف می‌چرخند، ببینید. Firstess DP200 توصیه‌ها، احتیاط‌های لازم و تنظیمات هوشمند را در همین قاب ارائه می‌کند. قابلیت‌های جوشکاری MIG پالسی و دوبل پالسی، از ویژگی‌های بارز این محصول است که امکان جوشکاری دقیق و با کیفیت روی انواع مواد را فراهم می‌کند.

تنظیمات دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

عملکرد جوشکاری MIG دستگاه Firstess DP200 که از تکنولوژی‌های DualPulse MIG و PulseFlex و AdaptivePulse بهره می‌برد، حتی با دستگاه‌های صنعتی رقابت می‌کند. این سیستم‌های نوآورانه بخش اساسی عملکرد فوق‌العاده DP200 هستند. با ویژگی‌های بی‌نظیر MIG و کنترل آسان DP200، رسیدن به جوش‌های دقیق مانند جوش‌های TIG به‌راحتی ممکن است. حتی مبتدی‌ها نیز می‌توانند جوشکاری مواد نازک، از جمله آلومینیوم، را به‌راحتی یاد بگیرند.

صفحه نمایش دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200 و تنظیمات

یکی از نقاط قوت دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200، توانایی تنظیم دقیق جریان و ولتاژ است که به کاربران کمک می‌کند تا جوش‌هایی بی‌نقص و حرفه‌ای ایجاد کنند. این محصول همچنین به سیستم کنترل هوشمند دما مجهز شده است که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جوش جلوگیری می‌کند و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. جوشکار می تواند برای دریافت پیشنهاد هوشمند در این دستگاه، ۴ پارامتر گاز، متریال، قطر و ضخامت کار را تعیین کند.

رخ دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200 در حال کار

تکنولوژی و نوآوری های دستگاه جوش جدید یس ولدر

این دستگاه جوش با استفاده از تکنولوژی‌های نوآورانه طراحی شده است تا تجربه‌ای راحت و بدون دردسر را برای کاربران فراهم کند. یکی از این نوآوری‌ها، قابلیت به‌روزرسانی نرم‌افزار از طریق درگاه USB-C است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه خود را همیشه به‌روز نگه دارند و از آخرین فناوری‌ها بهره‌مند شوند. نرم افزار دستگاه جوش را می توان به راحتی با رفع اشکال و ویژگی های مبتنی بر بازخورد کاربر به روز کرد و دستگاه جوش هوشمند را برای مدت بسیار طولانی زنده و قابل استفاده نگه داشت.

امکان بروزرسانی نرم افزار دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

مزایا و کاربردهای دستگاه جوش یس ولدر

YesWelder Firstess DP200 برای طیف وسیعی از کاربردهای جوشکاری، از تعمیرات خانگی گرفته تا پروژه‌های صنعتی بزرگ، مناسب است. طراحی کم‌حجم و حمل راحت به کاربران اجازه می‌دهد که این دستگاه جوش را به راحتی در مکان‌های مختلف استفاده کنند. این دستگاه با رابط کاربری آسان و نرم‌افزار هوشمند، انتخابی ایده‌آل برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای است.

اقلام همراه دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

دستگاه جوش Firstess DP200 با ویژگی‌های متعدد خود، برای جلب توجه صنعتگران با تجربه هم به اندازه کافی مزایا دارد. این دستگاه از تکنولوژی‌های جوشکاری پیشرفته مانند Pulse MIG و DualPulse™ MIG برخوردار است که پاشش و تجمع حرارتی را کاهش می‌دهد و امکان کار با مواد نازک همچون آلومینیوم را فراهم می‌کند. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت‌های جوشکاری توپودری با هسته فلاکس (Flux-Cored Arc Welding یا FCAW) برای مواد ضخیم‌تر و Lift TIG با کنترل پدال پا است. DP200 با پشتیبانی از دو ولتاژ ۱۲۰ ولت و ۲۴۰ ولت، در هر نقطه از جهان قابل استفاده است.

 

تصویر دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

لذت جوشکاری با دستگاه جوش آمریکایی

جوشکاری یکی از آن جنبه‌های جذاب فلزکاری است که احساس می‌کنید در حال بازی با آتش هستید. اما این فرآیند هنوز برای یک فرد مبتدی دلهره‌آور و احتمالاً ترسناک است. موقعیتی که نه تنها مبتدیان، بلکه حتی متخصصان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. به این واقعیت، این را هم اضافه کنید که دستگاه های جوش به معنای واقعی کلمه ماشین‌های پیچیده‌ای هستند.

YesWelder Firstess DP200 با ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته، طراحی مدرن و قیمت مقرون به صرفه، یک انتخاب برتر برای کسانی است که به دنبال یک دستگاه جوش چندکاره و قدرتمند هستند. این محصول، همانند دیگر محصولات YesWelder، با هدف ارائه تجربه‌ای مطمئن و لذت‌بخش از جوشکاری به بازار عرضه شده است. DP200 در حال حاضر فقط در آمریکا و کانادا عرضه می شود.

اقلام همراه دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200

مشخصات فنی دستگاه جوش YesWelder Firstess DP200


پی نوشت

۱- در نگارش این محتوا از چند منبع استفاده کردم که در پایان مطلب، لینک آنها را می گذارم تا بررسی بیشتری داشته باشید.

۲- پیشنهاد می کنم حتماً ویدیوی تبلیغاتی این محصول در یوتیوب را مشاهده کنید.

۳- توجه داشته باشید، بدانید و آگاه باشید که این دستگاه جوش را حالا حالاها نمی توانید در ایران به چشم خویشتن ببینید. بنابراین قیمت ریالی آن را نپرسید. اگر قیمت دلاری در بازار آمریکا را جویا شدید به وبسایت تولید کننده که لینک آن را گذاشته ام سری بزنید.

۴- اگر مشابه این دستگاه جوش را در ایران با هر عنوان برندی مشاهده کردید به بنده هم اطلاع دهید تا یک مقایسه و بررسی داشته باشیم.

۵- منابع: yeswelder + kickstarter + yankodesign

۶- دل به امید صدایی که مگر در تو رسد!