[av_icon_box icon=’ue81f’ font=’entypo-fontello’ title=’توجه’ position=’left’ icon_style=” boxed=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” custom_title_size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” custom_content_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” heading_tag=” heading_class=” link=” linktarget=” linkelement=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kk02tcbx’ admin_preview_bg=”]

کاربر گرامی، لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات یک توبره موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید. ورود کاربران به ‏‌فروشگاه و مجله اینترنتی یک توبره و استفاده از حساب کاربری، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط یک توبره به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات یک توبره می باشد. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین یک توبره از سوی کاربر است.

[/av_icon_box]

[av_icon_box icon=’ue827′ font=’entypo-fontello’ title=’یک توبره چگونه کار می‌کند؟’ position=’left’ icon_style=” boxed=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” custom_title_size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” custom_content_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” heading_tag=” heading_class=” link=” linktarget=” linkelement=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kk033mr1′ admin_preview_bg=”]

مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است.

از طرفی بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا به دلیل پهناور بودن کشورمان، ناهمگون بودن بافت بازار و نیز هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار و موقعیت‌های فروش دسترسی ندارند؛ فضایی که چه تأمین‌کنندگان بزرگ و مشهور و چه تأمین‌کنندگان کوچک و کمتر شناخته‌شده، در آن گرفتار هستند.

یک توبره جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گران فناوری اطلاعات و بازاریابی، به فروش برسانند و از طرف دیگر مشتریان را به‌ راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات و فروشندگان آنها، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل می‌کند.

تلاش یک توبره این است که با مشاوره و اجرای کمپین‌های مختلف کالاها را با قیمت‌ مناسب در اختیار شما بگذارد، اما به این بهانه قدرت تصمیم‌گیری درباره‌ی قیمت و تعداد کالا را از دست تأمین‌‌ کننده خارج نمی‌کند چرا که معتقد است تأمین‌ کننده باید طبق سیاست‌ها و استراتژی‌های سازمان خود، بازار هدف را تعیین کند. تنها شرط لازم برای استفاده از خدمات یک توبره توسط تأمین کنندگان، عدم تعیین قیمت بالاتر از قیمت های فروش خود در یک توبره است.

هدف یک توبره این است که تأمین‌کنندگان کوچک و بزرگ با اطمینان خاطر بدون واسطه‌های فراوان با خانواده بزرگ یک توبره همراه شوند و کالاهای با کیفیت خود را در فرآیند آسان‌تر و قیمت مناسب‌تری به دست مصرف‌کنندگان برسانند. قاعدتاً هرچه کالاهای آنها قیمت بهتری داشته باشد، در کنار خدمات یک توبره و حضور مشتریان آن، فروش بیشتری نیز خواهند داشت. به همین دلیل است که تأمین‌کنندگان نیز در عین قیمت بهتر نسبت به بازار، حاشیه‌ی سود بهتری دریافت می‌کنند و هر دو طرف یعنی تأمین‌کننده و مصرف‌کننده، برنده‌ی این معامله خواهند بود.

[/av_icon_box]

[av_icon_box icon=’ue810′ font=’entypo-fontello’ title=’چرا یک توبره؟’ position=’left’ icon_style=” boxed=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” custom_title_size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” custom_content_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” heading_tag=” heading_class=” link=” linktarget=” linkelement=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kk033mr1′ admin_preview_bg=”]

یک توبره تأمین ‌کننده‌ی ابزار نیست، اما توسط یک ابزارفروش پایه ریزی شده و اداره می شود… و این یعنی تخصص. یک توبره درگاهی مطمئن برای دسترسی به صدها ابزار فروش معتبر است. به این معنا که پس از ثبت سفارش شما به عنوان خریدار، جزئیات سفارش در اختیار تأمین‌ کننده قرار گرفته و پس از کنترل کیفیت و حصول اطمینان از صحت و سلامت کالا از سوی فروشنده، کالا در اختیار شرکت های حمل و نقل معتبر قرار گرفته و به سمت خریدار روانه می‌شود.

لزوم دسترسی سریع و آسان خریداران به طیف گسترده تری از کالاهای تولید کننده ها و فروشندگان مناطق مختلف جغرافیایی و مشکلات متعددی که در امنیت خرید های غیر حضوری وجود داشت، یک توبره را بر آن داشت تا با زیر ساخت، تجربه و اعتبار خود در حوزه تجارت الکترونیکی با خلق بازار «یک توبره» فرصت خرید امن از فروشنده های متعدد را فراهم کند. در این بازار، خریدار ابتدا وجه را به حساب یک توبره واریز می کند و فروشنده زمانی وجه خود را از یک توبره دریافت خواهد کرد که مشتری، ارسال محصول در زمان وعده داده شده و مطابق با توصیف ارائه شده را تایید کند، بدین ترتیب خریدار در یک فضای رقابتی، بدون نیاز به اعتماد به هر یک از فروشنده ها، خرید بی واسطه، ارزان، امن و بدون مشکل را تجربه خواهد کرد.

اینکه ما یک توبره را یک درگاه مطمئن می‌نامیم به این معناست که شما با خرید از یک توبره نیازی به جستجو درباره‌ی اعتبار فروشنده و تأمین‌ کننده نخواهید داشت. یک توبره به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تمام ابزارهای مورد نیاز خود را به‌ راحتی و از طریق خدمات یکپارچه و مطمئن و با ضمانت یک توبره خریداری کنید.

یک توبره یک فروشگاه اینترنتی صرف نیست، بلکه یک بازار است؛ به این معنا که به جای خرید و انبار کردن کالا در یک مکان خاص، بر روی تنوع کالاهای خود و قدرت بالای خریدار برای انتخاب تأکید می‌کند و با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، پایین ترین قیمت ممکن را از همکاران فروشنده طلب می کند.

[/av_icon_box]

[av_icon_box icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ title=’ویژگی‌های مثبت تأمین کالا به شیوه‌ی یک توبره چیست؟’ position=’left’ icon_style=” boxed=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” custom_title_size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” custom_content_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” heading_tag=” heading_class=” link=” linktarget=” linkelement=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kk033mr1′ admin_preview_bg=”]

اینکه یک توبره خود دارنده‌ی کالا نیست و فروشندگان و تأمین‌کننده‌ های معتبر را به خریداران متصل می‌کند محاسن بسیاری دارد، از جمله اینکه:

  • شما می‌توانید به هر نوع ابزاری در یک توبره دسترسی داشته باشید؛ این موضوع شما را از صرف وقت بسیار در خارج از خانه برای یافتن ابزارآلات کوچک و بزرگ، بی‌نیاز می‌کند ضمن اینکه با همکاری فروشندگان در شهرهای مختلف، گاه محصول درخواستی سریع‌تر از همیشه به دست شما می‌رسد.
  • یک توبره با برقراری ارتباطات پایدار و بلندمدت با تامین کنندگان خود و با شناخت بازار ابزار ایران و آگاهی نسبت به قیمت ها، تلاش می کند تا تجربه خریدی بکر را رقم بزند.
  • طیف فروشندگان یک توبره در شهرهای مختلف ایران موجب فراهم شدن بستری ویژه و سریع جهت خریدهای مشتریان می شود.
  • چون یک توبره بر روی انبار کردن کالا تأکید نمی‌کند، تنوع زیادی در ارائه‌ی انواع مختلف کالا دارد که فروشگاه‌های دیگر از آن بهره‌مند نیستند.
  • یک توبره اصالت و سلامت ابزارآلات چند هزار تا چند میلیون تومانی را تضمین و خاطر شما را از بابت کیفیت خرید، آسوده می‌کند.
  • در صورتی که کالای خریداری شده شما با قیمتی پایین تر از یک توبره در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی وابسته به همان فروشنده همکار عرضه شود، یک توبره اختلاف قیمت را با کمال میل به شما پرداخت خواهد نمود.
  • وجود ضمانت بازگشت کالا در صورتی که شرایط ذکرشده در قانون بازگشت را داشته باشد؛ یک ویژگی است که برخی از فروشگاه‌های تأمین ‌کننده از آن برخوردار نیستند.
  • یک توبره شرایط خوبی را برای ارائه‌ی محصولات فروشندگان و تأمین کنندگان کمتر شناخته شده فراهم می‌کند و این فرصت را به آنها می‌دهد که یک فضای مناسب برای فروش بر روی وب داشته باشند.

[/av_icon_box]

[av_icon_box icon=’ue859′ font=’entypo-fontello’ title=’در نهایت از چه کسی خرید می‌کنید؛ یک توبره یا تأمین‌کننده؟’ position=’left’ icon_style=” boxed=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” custom_title_size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” custom_content_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” heading_tag=” heading_class=” link=” linktarget=” linkelement=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kk033mr1′ admin_preview_bg=”]

قطعاً شما از یک توبره خرید می‌کنید و از خدمات و گارانتی اصالت و بازگشت کالای این سایت استفاده می‌کنید؛ اما کالای مورد نظر شما در اختیار ما نیست، یعنی این تأمین‌کننده است که تعیین می‌کند کالای خود را چه زمانی و با چه قیمتی بر روی سایت یک توبره به شما ارائه کند.

[/av_icon_box]