کاربر گرامی، لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات یک توبره موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید. ورود کاربران به ‏‌فروشگاه و مجله اینترنتی یک توبره و استفاده از حساب کاربری، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط یک توبره به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات یک توبره می باشد. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین یک توبره از سوی کاربر است.

راهنمای تحویل کالا

در حال حاضر ارسال سفارشات مشتریان، موضوعی است که در عهده و مسئولیت فروشندگان همکار در یک توبره بوده و هر فروشنده ای قادر است روش های خاص خود را برای ارسال سفارشات، انتخاب و هزینه آن را تعیین نماید. ما تعاملات و ارتباطات لازم را با شرکت های مختلف حمل کالا برای ارسال سریع، ارزان و با کیفیت سفارشات صورت می دهیم. همچنین فروشندگان همکار تنها مجاز به انتخاب روش های ارسالی هستند که مورد تأیید یک توبره باشد.

هزینه ارسال سفارشات با توجه به وزن، حجم و روش ارسال محصولات متفاوت بوده و بسته به مسافت، ممکن است تغییراتی داشته باشد. در حال حاضر تمام تلاش ما این است که هزینه های ارسال هر کالا توسط فروشندگان همکار هنگام قیمت گذاری بر روی محصولات مشخص گردد. در این صورت روش ها و هزینه های ارسال کالا هنگام ثبت سفارش قابل مشاهده و انتخاب بوده و بر عهده خریدار می باشد.

با توجه به گستردگی تامین کنندگان یک توبره و همکاری با فروشندگان در شهرهای مختلف، امکان تخمین و برآورد هزینه ارسال کالا همیشه میسر نیست. در چنین شرایطی ممکن است روش و هزینه ارسال کالا در فاکتور لحاظ نشود. توجه داشته باشید که در این صورت ارجحیت ارسال کالا با روش های مقرون به صرفه ای چون باربری و تیپاکس می باشد که بصورت پس کرایه ( یا کرایه در مقصد ) عمل می کنند. در این حالت هزینه ارسال کالا هنگام دریافت محصول، مستقیماً توسط خریدار به شرکت حمل مورد نظر پرداخت می شود. چنانچه ارسال کالا با هیچ یک از روش های پس کرایه مقدور نباشد، هماهنگی های لازم توسط خدمات مشتریان یک توبره از طریق تماس تلفنی جهت تعیین روش ارسال کالا و پرداخت هزینه های احتمالی انجام خواهد شد.